Bence yaptırmayın. Genelde yüzdelik üzerinden az da olsa risk çıkıyor bosuna içinizi çürutup gebeliginizi zehir etmeyin. Bu gebeligi her kosulda kabullenecekseniz zaten yaptirmanizin anlami yok. Genelde aldırma muhabbeti icin yaptiriyorlar. Benim doktorum istersen sadece ense kalınlığı ve burun kemigine baktir o da yeterli olur demisti.