Canım merhaba ben de 4+6 dayım normalde cumartesi randevum vardı ama bugün kahverengi lekelenmelerim oldu bazen iç camarima geçiyor bazen peçeteye geliyor bazen hiç gelmiyor buradaki (yaşadığımız ilçede yakın olan) bir özel doktora gittim hemen, kese oluşmuş çevresinde kanama VS de yok dedi progestan içmeye başladım full yatıp dinleneceğim bugün çok eğil kalk yaptım sürekli kendimi suçluyorum doktorum da dinlen dedi ama sanırım normal ben mayıs ayında sağlıksız gebelik yaşadığımda yoğun kanamam olmuştu ve ilaca iğneye rağmen de durmamisti, Allahım bir daha aynı acıları yaşatmasın içimizi ferah tutalım hiçbir şey olmayacak 💜💜🩷🩷