Şuan 38+4 deyim hiçbir doğum belirtim yok haftaya çarsambaya gün verdi 39+4 olcagım sabah yatışım yapılıp suni sancı verecek sanırım kendi sancılarımın gelmesini saglamak için. Son tarihim aslında 19 ekim ama doktorum o tarihlerde izinli oldugu için önceden doğurtmaya çalışacak. Böyle doğumu başlatması normalmi sizce başına gelen birileri varmı?