Her gittiğimde unutuyorum magnezyum doğana kadar kullanılıyormu bırakayım mı artık 37deyim
Yapmur06 sıkıntınız varsa doğuma kadar kullaniyorsunuz eger yok ise gerek yok kullanmaya
Ben doğuma kadar kullandım doğum yaptiktan sonra biraktim