Kızlar 30. Haftadan beridir göbek çevresi 2 hafta gerilik vardı kilo alımı yavaştı bugün yine kontrolüm vardı 36+1 deyiz gerilik 4 güne düşmüş çok mutluyum 30. Haftadan berirdir araştırma yapıyorum gerilik neden ileri gelir diye doktorum yeme içmene dikkat et kilo alıyorsa sıkıntı yok demişti bugün gerilik bayağı düzelmiş dedi sizinle paylaşmak istedim..gerilik olan anneler umudunuzu kaybetmeyin üzülmeyin sitrese girmeyin hersey düzeliyor Allah’ın izni ile 🌸♥️🥰🤭