Niscat Merhaba kızlar 9+4 teyim ve 2 gündür kriz geçirmeli bir ağlama sürecim oldu. Doktorum izinde ve gidemedim sizce bebeğime bir zararı olmuş mudur? Bu konuda bilginiz var mı?
Benanne13 Ben çok ağlamalı zamanlar geçirdim valla benek stresten cok etkileniyor maalesef keşke yaşamasak böyle şeyler. Bebeğim durumu iyi ama aşırı stresten aşırı yıpranmadan sorun yaşayanlar da vardır çok dikkat etmek lazım allah korusun
Niscat Benanne13 evet bende öyle duyumlar aldığım için dikkat etmeye çalışıyorum ama inanın elimde olmuyor. Erken veya düşük riski diyorlar iyice korktum. Allah kimseye göstermesin