ZeynepDuru17 Elzemcoltu bende şüphe ediyorum ne zaman adet oldum hatırlamıyorum ve adet olmadım daha bilmediğim için gectimi acaba onuda bilmiyorum ama test yapsan çıkar belli
Cnhavva Elzemcoltu bende aksama dogru yaptigim testle öğrenmiştim sabah daha net olur belki ama varsa suan da cikar bence
Sila41_ Elzemcoltu valla ben akşamki testte öğrenmiştim bence yap olmazsa sabah tekrr yaparsın yada kan verirsin
Sila41_ Elzemcoltu bence yap ya çok heyacanlı nasıl beklicen çıkmasa bile üzülme yarın sabah idrarıyla yaparsın kan verirsin yanii
eslemcagla Elzemcoltu ilacin da etkisi olabilir tabi en iyisi kan testi vermek canım sabah testini tekrarla ilk tuvaletinle hakkinda hayirlisi neyse o olsun insallah 🙏❤️
Elzemcoltu Liddle_mom evet yaptım ama negatif şimdi normal test var yapıyım mı yine bence o da negatiftir ya olsa çıkardı dün
Liddle_mom Elzemcoltu hayatim bekle iliski tarihininnustunden 2 hafta bir gecsin ben 19 inda birlikte oldum diger ayin 10 unda test yaptim mesela adet gunumde 4 undeydi