Kızlar hepinize merhaba ben bu ay ovülasyon testi yapmaya başladım ancak geçtiğimiz ay yani normalde ayın beşinden beşine adet oluyordum ama erken oldum yani Ekim’in 5’inde olmam gerekirken Eylül’ün 28’inde oldum adetim beş ekim’de bitti ovülasyon yapmaya başladım ve bugün yumurtlama gördüm normal miiii