Pazar günü kendimi yormuştum pembe lekelenmem oldu. Acile gittim progestan yaptılar. Pzt dr gittiğimde kalp atışı duyuldu ekstra bir şey söylemedi. Bugün devlet hastanesine kontrole gittim 1 cm kanama alanı olduğunu söylediler progestan fitil yazdı. Çok tedirginim inşallah büyümez