Kbrkbr123 Bence hem kısa hem uzun kollu zıbınlar alın ince içlikler de var altına içlik giydirip üstüne tulum ya da alt üst takımı giydirirsiniz evinizin sıcaklığına göre ayarlarsınız bizden bir kat fazla giyinmeleri yeterli oluyormuş benim evim çok sıcak oluyor ben uzun kollu zıbın fazla kullanamadım o yüzden çok almadım 11 gün oldu doğum yapalı kısa kollu zıbın çorap ve tulum giydiriyorum şuan yeterli oluyor üşümüyor 🙊 Kış aylarında da öyle yaptım uzun kollu zıbını dışarı çıkarken kullandım evde kullanamadım sıcak olduğu için