Aysegebes Geçmeyen bir kasık ağrım var arkadaşlar sizde de öyle mi? Her yürüdüğümde yatakta döndüğümde kasıklarım ağrıyor ve 2 haftadır da böyle açıkcası. Korkuyorhm doğum sancısı gelince anlar mıyım diye belimde de ağrı var. Belden kasığa giriyomuş galiba ama bilmiyorum da tabi 😅 Zaman geçmiyo sosyal hayatımı özledim… Sizde durumlar nasıl???
Bume Aysegebes ben 39 un içindeyim benimde bu 2 haftadır adet olacakmış gibi ağrılarım arttı çatı ağrılarım arttı adım attırmıyor yani yarın gideceğiz doktora bakalım ne zaman doğurucam çok merak ediyorum son günler hiç geçmiyor
napoliten_ Aysegebes bende bugün 35+5 hafif lekelenmeli bi akıntım oldu bugünde tesadüf kontrol günümde gittim direk ama korktum çünkü daha erken , nst ye girdim sancı vs çıkmadı benimde , son 17-18 günüm kaldı benimde bakalım bu ikinci gebeliğim :)
Deryadgm Aysegebes aynıyız 29 gün ama sezaryen olacağım eğer süoriz yapmazsa 1 kasımda alırım dedi doktorum,benimde aynı 2 haftadır kasıklarım sürekli ağrıyor alttan sancılar giriyor inşaAllah zamanında gelir 🤲bende artık hafiflemek istiyorum çok ağırlaştım
hermione_granger Aysegebes benimde ağrım var bugün doktoruma sordum çok normal rahim doğuma hazırlıyor kendini dedi
Mervemasal23 Benimde son 27 günüm kaldi aynıyız sizle aynı adet olacakmışım gibi bi his bebegin sürekli alta vurması sanki elini kolunu çikaracak gibi hissediyorum belimde inanilmaz bi agri var ve kaburgalara baskı artti hayirlisiyla sağlıkla kucaginiza alirsiniz insallah 🙏🙏
Aysegebes Deryadgm evet evet çok iyi anlıyorum. Benim midem de sıkıntılı gerçekten zorluyor hepsi birleşince. İnşallah sağlıkla kucağımza alırız bebişleri 🥰