Lamelif Haftamdayım durup dururken dizi izlerken ağlama krizine girdim eşimde şok oldu baya hararetli ağladım 30 dk sürdü. Tüp bebek hamileliği baştan beri hep gerginim birşey olacak diye çok kastım kendimi sinir boşalması yaşıyorum sanırım. Annemi ve babamı da özledim offf yine ağlayacam sanırım 😭😭😭😭
Srp Oluyo normal cnm bbde çok krize girdim stres ağlama sataşma alınma heerşeyi yaşadım 8.aydan snra düzeldim geçici bnce ama tavsiyem sana iyi grlecek şeyler yap yürüyüş yap gezmeye git müzik dinle aileni ziyarey et