Aygn yaaa maşallah 🧿 darısı da bana olur inşallah 🙏🏻 Bende 14ünde iğne vuruldum dün test yaptırdım 18 çıktı bugün tekrar baktırdım 9 çıktı kafam çok karıştı çok üzüldüm doktorlar düşük diyor kimyasal gebelik diyor internetten bakıyorum iğnenin etkisi diyorlar napacagımı bilemedim 😓