Arkadaşlar 39+4 haftadayım çatım genişmiş normal doğum yapmak istiyorum ama bugün bebeğin kilosu 4 kilo çıktı doktor cuma tekrar gel bakalım olmazsa sezeryan yaparız dedi ama ben sezeryandan çok korkuyorum. Bana akıl verin bu doğumu nası başlatıcam kendi kendime. Kasılmalarım başladı ama nst de kasılma olduğunda max 40 a cıkıyor cok cok az yani ne yapacam bilmiyorum