Abakliseher Cuma günü bakacak Çatıya doktorum öyle söyledi Cuma günü 38 haftadan bir gün eksik olmuş olacak ama ben hep doğuracağım gibi düşünüyorum hep 39 u bulmaz diyorum ama tabi bilemiyorum yani ailemde öyle diyor idrarımda enfeksiyon var 5 gündür ateş içinde kalıyorum gripte oldum yani rezillik çejiyorum ondan belkide erken olacakmış gibi hissediyorum