Esraduman Bebeğim 37+2 de sesaryen ile doğdu. Solunum güçlüğü çektiği için küveze aldılar. Başına gelen var mı çok endişeliyim
_ozlmm Esraduman Oğlum 37+2 de doğmuştu hızlı nefes alıp veriyor diye küveze alınmıştı uzun süre kalmadı ama 3-4 gün kaldı sonra çıktı çok şükür şuan 2 yaşında 🙏 İnşallah sizde tez zamanda kavuşursunuz 🙏
Enfal_06 Esraduman 37+3 te doğdu bebeğim solunum sıkıntısı çekti solunum desteği verdiler bi kaç saat düzeldi su azalması gelişim geriliği ve bebeğim su yutmustu
Enfal_06 Esraduman hayır 3 4 saat oksijen desteği verdiler düzeldi hastanede kalmadı sizin de çıkar inşallah