Kızlar dun detaylı usg vardı bugun yürüyüş yaptım sankj adet olacakmış rahmin ıcınde bır sey varmış gıbı hissediyorum eve geldım tuvalete gottım az once bır sey geldıgını hissettim asırı kalın bembeyaz sumuksu bır sey kopmıyor da korkulacak bır sey var mı sizce ya of