Rbiabs Kızlar bugün emre ekmekciye gittim doktora bayıldımmmm acayip ilgiliydi riskli bir hamileliğim olmasına rağmen hiç korkutmadi. Çok beğendim dogum da ona anlaştık hastane de şanmed e gitmiştim oraya göre kat kat daha güzel Tavsiye etmek istedimmm