Bende ilk çocuğumu bu preeklamsi sebebi ile sezeryan olmuştum, bendeki belirtiler, çok fazla ödem vardi ellerim ayaklarım yüzüm cok şişmişti, tansiyonum hep yüksekti ,ve idrar sabun gibi köpüryodu ,en son idrar tahlilinde protein kaçağı olduğunu öğrendik sezeryan oldum