Dilarakdemir1 Hanımlarr ben bugun 12 haftalık oldum doktoruma balık yiyemediği bazı vitaminlerimin düşük olduğunu falan söyledim bana regenesis max verdi ilk kızımda imom kullanmıştım sizce bu vitamin nasıl kullanan varmı regenesis max ?
Brgmde Dilarakdemir1 ocean mummy kullandım ilk üç ay sürekli kustuğum ve vitaminsiz kaldığım için 4. Ay yazdırdım 1 ay hergün bitane kullandım 5. Ayımda bıraktım multivitamini bazı doktorlar doğuma kadar desede çoğu uzman 3 günde bir alınmasını öneriyor. Gene almayı düşünüyorum bazen ama balık falan yiyorum onun yerine haftada 1 enaz
myavocado Dilarakdemir1 aylarca kullandım, gayet memnundum ama son haftalarda midemi agritmaya başlamıştı yordu biraz midemi, o vitamine bağlıyorum ben ne zaman içsem mide ağrım bulantım oldu, ama son haftalara kadar bir sıkıntı yaşamadım