Nur67 neyi dillendirseniz kendinize onu çekersiniz . Her şeyin bir vakti olduğunu unutmayın . Güzel düşünün güzel şeyler olsun . Allah izin verdiktenn sonra her şey mümkün yaşamaz derler yaşatır olmaz derler oldurur doğmaz derler doğdurur. Siz hep hamile olacağını ve bir gün kucağınıza yavrunuzu alacağınızı hayal ederek dua edin . Hiç karamsarlığa düşmeyin . Denemekten vazgeçmeyin . İnanın o zaman her şey öyle bir yoluna giriyor ki . Rabbim yüzünüze gülsün inşallah 🤲🏻