Kızlar benim fsh hormonum yüksek 40ın altına düşmez normalde 1 yıldır evliyim hamile kalmadım hiç. Doktorlar hepsi tüp bebek dedi eğitim araştırma hastanesinde tedaviye başlamak istedim başladım. 2 aydıe ilaç kullanıyorum fsh değerim düştü kendim hayıt otu da kullandım en çok onun etkisi var sanırım 24 oldu bu ay değerim. Doktorum 2 aydır yok baska doktor sekreteler bakıyor doktorumla iletişim halindeydim sürekli kendisi italyaya eğitime gitmiş kasımda dönecek. Bugün gittiğimde tekrar ilaç verip yollarlar diye düşündüm fakat baska hocaya danısmıslar tüp bebek yapalım onunla da çok çok çok az şansın var dediler. Bunu söyleyenler asistanlar doktorla konusup gelmişler güya. Zaten oraya o amacla tedaviye gitmiştim fakat doktorla görüşmeden böyle bi açıklama yapıp beni göndermeleri çok moralimi bozdu tüp bebeğe başlayacaksınız konseye alınacaksınız her ay yumurta takibi vs. Yapılıp uygun zamanda da transfer yapılır o da tutar mı bilemeyiz tarzı konustular.. ne yapacağımı bilmiyorum ya iyi bir tüp bebek doktoruna giderim baska da seçeneğim yok sanırım artık… 😓