Nurcanyokus6 Hamileyim hala inanmiyorum ikinci gebeliğim olacak uygulmay göre 3hafta 3 günlük 🥺 daha çok yeniyiz Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu 🤲🏻☺️
dilanbaydemir12 Nurcanyokus6 Hayırlı olsunnnn ayy inşallah bende senin gibi böyle hayırlı haber verrrim dua ett hamilelerin duası kabul olurmuyum
Nurcanyokus6 Oksuruksurubu kan verdindun bugün degerim36cikti dah çok yeni olduğum için normel adet günüm bugün gecikmem yok belirtilerinde iki gündür var
Oksuruksurubu Nurcanyokus6 altta biri yazmış Kimyasal olabilir diye haklı düzenli kan verip artışını kontrol etmenizi tavsiye ederim.
Lolli Sizi üzmek istemem tabiki ama başıma geldiğinden biliyorum. Kimyasal ve dış gebelik yaşadım insanın hevesi kursağında kalıyor. Oyüzden şuan gebelik öğrensem bile bir süre sonra servinmeye başlardım heralde. Dilerim çok sağlıklı ilerler 🙏🏻
Oksuruksurubu Lolli kesinlikle katılıyorum düzenli artışı görmeden hamileyim diye kesin konuşmak insanı sonradan hayal kırıklığına uğratıyor
Nurcanyokus6 Oksuruksurubu evet bende haftaya pazrtesi tekrardan kan vereceğim 1000uzribde değer çıkmasi için umdum kimyasal degildir
eliff__ Nurcanyokus6 Canım benim hayırlı olsun Rabbim utandırmasın inşallah ekstradan yaptığın bir şeyi falan filan var mı mesela
Bigsecret3 Nurcanyokus6 yani demek istiyor ki hani kür vs bişey uyguladin mi bu ay bebek olsun diye yoksa sadece yumurtlama günü vs mi?