Alpmom__ sutlukahve_ ertesi güne yıkayabilirsin . O kadar kedi köpek besledim bu arada pirelerin ısırdığına da hiç şahit olmadım . Huylanman normal ama ısırırlar diye korkma . Ve bol bol tara
sutlukahve_ Alpmom__ salı günü ense damlası uyguladım yarın yikayayim diye düşünmüştüm aslında ama bilemedim
Alpmom__ Kubraakgn0 sizi başka bir şey ısırmış 😅🥲 o kadar kedi köpek evlerinde çalıştım bizim başımıza hiç böyle şeyler gelmedi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Kubraakgn0 Alpmom__ Yok canım biz tatile gitmiştik denizde çadırda kaldık yanımızdaki adamda sürekli orda kalıyormuş çadırda kuma batan arabaları filan çekiyormuş adamda 4 5 tane köpek vardı sokak köpeğiymiş orda besliyormuş onları büyük ihtimalle onun çadırından bize geldi çünkü 3 doktora göründüm doktorum pire ısırığı nerden buldunuz bunu dedi hatta evcil hayvanlarda çok olucağını sanmıyorum zaten ama doğru düzgün ilgilenilen hayvanlardan bulaşabiliyormuş malesef ☺️
sutlukahve_ Kubraakgn0 ahahah benimki de aynı bizde pirelenirsek fln diyor ama o kaşıntı psikolojik birazda benim aklıma gelmezse yok aklıma gelirse sanki uyuz oldum 😂bu arada bebisni sağlıkla kucağına al inşallah 🌸
Kubraakgn0 sutlukahve_ 1 tane kediyle olcagını sanmıyorum bizim çadır kurduğumuz yerde 4 5 tane sokak köpeği filan vardı gece çadırın önünde filan yatıyorlardı birisinden gelmiştir muhtemelen ama siz zaten dış parazitini yaptırmışsınız inşallah çabuk toparlar bende evde kedi besliyorum en korktuğum şey bizden kediye gelmesiydi ama üzerimizde kalmamış sanırım evde bişey yok sadece orda yiyip bırakmışlar 😂
sutlukahve_ Alpmom__ çok teşekkür ederim 3 gün beklemek lazımmış diye biliyordum o yüzden sordum bide sen bu konularda bilgilisin sanırım kedimde bi koku var vücudunu kokladım bisey yok sanırım ağzında koku var ne yapmak lazım bunun için dişleri fircalaniyorms ama nasıl yapcam bilmiyorum
Alpmom__ sutlukahve_ Ağız yarası olabilir ya da dişlerinde bir problem olabilir . Veterinere gittiğinde diş,ağız , kulak muayenesi yapmasını iste . Güzel bakarsan , sabırlı olursan hızlıca toparlar kendini ve sonucun çok iyi olacağına eminim
sutlukahve_ Kubraakgn0 ya sanırım onlar insan vücudunda yasamiyorms sadece size yaptıkları gibi isiriyorlarms ama iste eve bulaştı fln gibi bikac yazı okuduğum için tedirgin oldum haliyle
Kubraakgn0 sutlukahve_ Bende en çok bizim üzerimizden kedimize gelirse diye korktuydum aşıları filan tam ama insan tedirgin oluyor 1 hafta boyunca hergün sirkeyle silmiştim evi varsada ölsünler diye 😂
Ececicek Pire damlasından 72 saat sonra kedinizi yıkayabilirsiniz. Yıkama esnasında 1 bardak elma sirkesi ile 1 bardak suyu karıştırıp üstüne dökün bekletin 3 dk sonra tarayın durulayın. Sorununuz azalacaktır.
sutlukahve_ Ececicek elma sirkesi yerine beyaz sirke de kullanılabilir mi birde ben ilaç kullanalı 48 saat oluyor yıkasam sorun olur mu
Ececicek Temizlikte kullanılan beyaz sirke kesinlikle olmaz. Tüketilen bir sirke türü olmalı. Pireden çok korkmamak gerekir önemli olan pire varlığında iç parazit de vardır ondan korkulmalı gebelikte. Kedi tuvaletini başkası temizlemeli eğer imkan yoksa tek kullanımlık eldivenle yapılmalı gondii riskinden dolayı. Sağlık ocağında gondii testi yaptırabilirsiniz en azından bağışıklığınızın olup olmadığını öğrenebilirsiniz.
sutlukahve_ Ececicek yok canim hamile değilim zaten ama beyaz sirke neden kullanılmıyor ki onu merak ettim sonuçta sebzeleri onla yikayabiliyoruz mesela sıkıntı olmuyor
erikarpuz sutlukahve_ kaşımaktan olur özel sprey ve yağ aldım benimki baya vardı düzenli kullandık geçti ama evde yara kremi varsa yalayamadıgı bir yerdeyse onu sürebilirsiniz bepanthol teramicin sürerdim ben sokaktaki kedilere geçerdi
sutlukahve_ erikarpuz benimkinde çok değil bikac tane birde ben tararken fark etmedim kanadı hafif sorun olur mu