Yeni bi kedi sahiplendim eve gelir gelmez pireler düğünü gördüm veterinerden ense damlası alıp uyguladım hemen şükür ki fayda etti pireler olup tüy yüzeyine çıkmaya başladı onları da tek tek topladm şuan bakıyorum bitmiş gibi dökse de tek tük ama vücudunda pire yumurtalari var haliyle onun için de yıkamak gerekiyormuş ben ense damlasını dün yaptım yarında yıkasam sorun olur mu acabaa bide bize geçme ihtimali varmi