Premsescik canım ben tam 1 hafta sonra gittim kontrole zaten öncesinde kasık ağrısı için acile gittim doktorum kadınsal problemin yok sadece Rahim kalınlaşmış ya gebelik yada regl öncesi bi kan ver dedi . Kanı verdim sonuç çıkınca direk kliniği arayıp görüştüm gitmedim bile . 96.2 çok yeni ama gebelik var dedi . Tam 1 hafta sonra da ne durumdayım diye kontrole gittim vajinal olarak keseyi gördü . 3 gün öncesine kadar hala vajinal bakabildi keseye hala çok minnak . Şuan kalp atışı için bekliyorum 1 hafta sonrada ona gideceğim aşama aşama bilgin olsun diye aktardım 🌸