Cglglr ya benim normal mi bilmiyorum 15+3 teyim. Tam 3 haftadir sol kalcam sanki yerinden cikmis gibi. Yururken sıkıntı yok egilirken ya da ozellikle gece yatarken sana sola dönemiyorum. Hele sirt ustu 5 dk yatsam kalkamiyorum yerimden. Çığlık atarak nerdeyse kalkiyorum. Doktoruma sorucam ama randevu alamiyorum. Acaba ikinci trimesterde normal mi bu kadar erken haftalarda. Sicak havku koydum, strec sardim nafile hichir ise yaramadi. Ama geceleri 1 bardak kaynamamış normal oda isisinda süt icip yatiyorum 3 gundur. Bir gram da olsa hafifledi