canimyavrum_ Merhaba karnım aksamlari davul gibi sisiyor sanki Bide ici agriyor gibi arada bir bebegi hissediyor gibiyim anlamiyorum sizde durumlar nasıl
AnayimBenAna_ canimyavrum_ hissedebilirsin bu haftalarda normal :) şişkinlik bendede var sade soda içebilirsin günde bir tane 🌸
canimyavrum_ AnayimBenAna_ cevabiniz icin tesekkur ederim karnimin sert olmasi ve hergun cocugu hissetmemde normal mi ilk hamileligimde her seyde panik oluyorum
AnayimBenAna_ canimyavrum_ normal :) benimde karnım sol taraf sert oluyor genelde :) bir tarafta bariz şişlik sertlik oluyor