Kubra001111 bende evleneli nerdeyse 3 yil olucakti olmiycagini dusunmek istemedim herseyin bi zamani vardi bence son zamanlarda diyet ve spora baslamistik bizde bence bizim icin cok etkisi oldu ekmegi vs birakmistik tamamen protein agirlikli besleniyoduk paketli gidalar tatlilar tuketmiyoduk o ay gebe oldugumu ogrendim oncesinde kist ameliyati gecirmistim doktorum yumurtaliklarimin saglikli oldugunu söylüyodu ama detayli test yaptirmamistik bence sizde muayene olduysaniz herhangi bi sorun gozukmuyosa yeme icme duzeninizi degistirin biraz saglikli beslenme ve uyku uyumaya calisin yine doktordan da destek alin olmasi gereken , zamani gelince oluyo bana hep soruyolardi e hadi bi çocuk ne zaman olucak vs düşünmuyoruz diyodum hep baska bisey diyemiyodum insaAllah rabbim en yakin zamanda sana istedigin gibi bi evlat nasip eder bu donemde stres senin icin iyi olmaz zihnini sakin tutabilicegin seylere odaklan yine doktora gorun ama kendini uzme merak etme bi gun cok guzel anne olucaksin 🌸