yeni_anne2 Kızlar bebeklerde kıyafet giydirme sırası nasıl zıbın giydirip ustun tulum giydirip onunda ustune yelek giydirmek dogru muu martta dogucak yada da tulum yerine alt üst takım da olabilir degill mıı
Rabiul yeni_anne2 bende tulum giydireceğim zaman içine zıbın giydiriyorum üstüne müslin örtüyorum akşam nohut battaniye örtüyorum ayağına ince patik giydiriyorum
amayinedeiyiilerledim yeni_anne2 bebeğim şu an 4 aylık. İlk doğduğunda havalar sıcaktı. Kolsuz zıbın üzerine takım giydiriyordum. 40ından sonra tek zıbınla durdu hep. Şimdi havalar soğudu evler daha soğuk. Şu an üzerinde Uzun kollu zıbın Külotlu çorap Patikli tulum Penye yelek var
surprizbebe yeni_anne2 Mart artık kış ayı soğuk oluyor. Ama evler kaloriferli hep sıcak. Zıbın üstü bir kat kıyafet ve yelek iyi olur bence
ggmom yeni_anne2 benim oğlum Eylül’de dogmustu evdeyken zıbın tulum giydirdim tek yelek kullanmadım terliyordu 22-24 derece ev için zıbın tulum yeterli uyurken de zıbın üstüne 1 tığ uyku tulumu küçük bebeklere örtü örtmek sakıncalı tulumlar çıtçıtlı ya da alttan fermuarlı olursa bütün üstünü soymak zorunda kalmazsınız rahat olur
bengu_10 Olur canım tulumlar ince oluyor ama zıbın + tulum + yelek + ince bir örtü bacaklarına Zıbın +takım normal bir kundak yeterli evin soğuk olmuyorsa fazla bile bu
yeni_anne2 bengu_10 öncelikle tesekurler sagolun soguk oluyor bırazz ev buyuk ısınmıyor cok kalüferler eski odayı ısıtacak ıstıtıcı aldım bende
yeni_anne2 amayinedeiyiilerledim ben ilk yeni dogum için almak istiyorum martta dogucak hayırlıysa ona göre alıs veris yapicam tesekurler
bengu_10 yeni_anne2 olur olur canım içi ve ayakları üşümesin sorun yok ayaklar ve karın üşüdüğü zaman gaz yapıyor sancılanıyorlar 🥰
amayinedeiyiilerledim yeni_anne2 Allah sağlıkla kavuştursun. Tavsiye edebileceğim şey ayaklarını sıcak tutmanız. Ayaklarını sıcak tutarsanız gaz problemini en aza indirirsiniz. Yeni doğdukları için üşüyorlar büyükleriniz zaten sizi yönlendirecektir onlara uyum sağlayın 🤗
yeni_anne2 surprizbebe benim ev büyük fazla sıcak degıll soguk oluyor kalüferler de ısıtmıyor o yuzden ılk gebelıgım alıs veris yapicam fıkır almak istedim 0 3 ay ne kadar almam gerekiyor acaba
surprizbebe yeni_anne2 1-3 ay al 5-6 takım. 2 tane hastane çıkışı alırsın. Hediye vs de gelir yeter. Bence 3-6 daha çok kullanılıyor çünkü çocuk 3 kg üstü doğarsa zaten 2 aylıktan sonra 3-6 lara geçiliyor
ggmom amayinedeiyiilerledim yenidgan bebeklerin elleri ve ayakları her zaman soğuk olur ama bu usudukleri için değil damar inceliti ve kan dolaşımı azlığından dolayı olur sırtı ve göğsü sıcak olsun yeter bir bebeğin gaz problemi de kaçınilmaz birşey ne yaparsanız yapın olacak çünkü bağırsakları düzene girene kadar bu süreçte günde iki kere kimyon çayı iyi gelecektir ☺️ @yeni_anne2 derece alırsanız evinize kolaylık olur oda sıcaklığına göre giydirirsiniz unutmayın bebeği kat kat giydirmek hareket güçlügu ve kan dolaşımı azlığından dolayı solunum problemine yol açabilir benim doktorumun tek tavsiyesi şuydu bebeğe soğuktan bişey olmaz bizden daha dirençlidir ve bağışıklığı kuvvetli olur ama asla terletmeyin bütün hastalıkları terlemekten sonra gelir ben de sadece buna göre hareket ettim bebeğinizi kontrol ede ede eve göre kıyafetini kendiniz ayarlayin herkesin ev sıcaklığı farkli :) Allah sağlıkla kavuştursun şimdiden