Esraabrklu Kızlar son haftalarımdayım kötü grip oldum fikrinizi alayım lütfen ne yapmalıyım hemen geçmesi için. Nefes alamıyorum öksürüyorum burnum akıyor mahvolmuşum ya 🤧😢
NaimeYilmaz Esraabrklu öksürük içinde ballı süt iyi gelir ama bakterileri çoğaltablr o yuzden karabiberçayı önereblrm balgamını sökücektir 🙏
NaimeYilmaz Sık sık ellerini yüzünü yıka , bir mendili 1 kere kullan , bolca su iç , ıspanak portakal mandalına bunlar bağısıklılıgnı guclendırcektır , bolcada uyumanı tavsıye ederim 🙏 ilaçsız başka türlu gecmıor .. Çok gecmıs olsn