bobba gebelikte 16. haftadayım kasık ağrılarım oldu özele gittim kesenin aşağı indiğini söyledi doktor. beni strese soktu korkuttu.acaba kese sonradan yukarı cıkar mı?
bobba ozgmom hareket ettıkçe kramp şeklinde giriyor ama ben fazla yürüyüş yapıp kendımı yordum malesef