Meltemkuzey ınsallah yazacağım benı çok korkuttular doktorlar kese gorunmesıne rağmen 2 haftadır kan verıp alttan muayene olmaktan yoruldum hayır belkı de duzensız adet görmemden çocuk 1 hafta geriden geliyor kımse olumlu konuşmadı bu sefer de beta degerlerıme taktılar artış yüzde 64 oranında artması gerekirsen benim o dedikleri normalın altında artıyormuş onanın ılk trımestar çok zor