Brconr gebeklik hesaplamasi aslinda son adet tarihine gore hesaplansa da o son adet tarihinde hamile kalmiyoruz. Ortalama adetin 14 17. Gunlerde yumurtlama girukuyo genelde. Buyuk ihtimalle yumurtlama gununu tshmini olarak hesaplayip hafta soylemis size. Tam bet olarak haftabizi bilmeniz icin bebegin biraz daha buyumesi lazim ki gelisimine gore hesaplama yapilabilsin. Ama son adet tarihinize gore hesaplicaksiniz siz. Doktorlarin birazi bi garip son adet tsrihi yerine yumurtlama gununu tshmini olarak hesaplayip ona gore hafta belirliyolar bence baska doktora da gidin en azindan iciniz rahat olur. Bebegi gormesi de suan imkansiz cok minik daha en net 10. Haftadan sonra görünüyo ben 8. Haftamda gittigimde mesela sadece beyazlik var gibi gorunuyodu 10. Haftamda da gittigimde daha bet elleri ayaklarini gorebildik bildigim insan verdki vardi yani ekranda oyle diyim. Doktorun girdugu seyyolk kesesi diyen cok olmus dedikleri gibi muhtemelen. Yol kesesini gormus olabilir cunku yolk kesesi bildigim kadariyla bebegin vsr oldugunu gosteriyo bis kese degil demek gibi bisey aslında