@“Emiooo_” Bilkentte sakın çektirme derim öldüm öldüm dirildim orda çekemediler 2 sefer gitmeme rağmen Zübeyde de çektirdim sıfır acı o kadar rahattı ki orayı tavsiye ederim çok tatlı iki teknikeri vardı korkumu aldılar nazik davrandılar şimdi aynı kişiler var mıdır bilmiyorum tabi ben çektireli 1.5 sene oldu