Feyzamali33 ben de aynı sorunu yaşıyorum, bebeğin başı çok baskı yapıyor, hatta bacaklarım kapalı uyuyamıyorum arasına yastık koyuyorum, akıntım da çok fazla son zamanlarda, 38 haftalığım, sancılarım da var ,sezeryan olacağım ama doktor durabildiği kadar dursun biraz daha gelişsin dedi, Allah nasip ederse 5 gün sonra sezeryan olacağım. Sıkıntıları söyleyince doktor bana da dedi bebeğin başı çok baskı yapıyor diye, ben de bir süredir böyle