Ozlemerikci543450 Kızlar merhaba ; Dubhaston kullanıyordum bitti kal güne adet olunur acaba bilen varmı ? Gebelik durumum yok tüp bebeğe başlamak için adet olamadım diye kullandım normalde bi düzensizliğimde yık ama sanırım stresten umarım hızlıca söküyordur ya
efgoksen 10gün içinde regl olmak gerekiyor dıye biliyorum 4ay kullandım.ilk ay ilaç bitti ertesi gün. İkinci ay 6.gün , üçüncü ay 5.gün, 4.ay 10. Veya 11.gün oldum sanırım 4. Ay rahim filmi çekilecektim belkıdr stresten o kadar uzadı🤷🏼♀️
Ozlemerikci543450 efgoksen benimde dün akşam sonunu içtim de merakla bekliyorum dediğiniz gibi ertesi olanda var 10 gün sonra olanda bende geçen hafta hsg çekildim işte regl bekliyorum ki iğnelere başlayayım
efgoksen Ozlemerikci543450 hayırlısı olsun inşallah bende 26eylülde çekildim ama 4aydır zaten duphaston kullanıyordum birdaha yazmadı doktor . Duphastonla ayın 16-19u arası gibi regl oldum hep ama bu ay ne olacak 🤷🏼♀️ İnşallah hayırlı sonuclar alırız 🙏🏻🫶🏻
Dilan-F Bende 1 ekim asilama oldum diye doktorum verdi hala iciyorumda arasindaki farki anlayamadim regl icindemi kullaniliyor ?
efgoksen Dilan-F bana doktorum olası bir gebelikte bebeğin tutunmasınada yardımcı oluyor duphaston demişti oyüzden vermiştir ☺️
efgoksen Ozlemerikci543450 bünyeye göre değişiyor işte😄 peki iğne vs demiştiniz nasıl bir tedavi uygulayacak doktorunuz hsgden sonra? Çübkü banada regl 2. 3. Günü gel yumurtlama takibi yapalım dedi belli testler yapacak sanırım sonrada çatlatma iğnesi deneyecek dye düşünüyorum
Ozlemerikci543450 efgoksen bugün gittim doktora gonalf 450 ve merifert 150 verdi 4 gün bu iğneleri göbekten olup Salı günü kontrole gidicem sonra duruma göre dozları ayarlayacak bugünden itibaren 10 12 gün sonra yumurta toplama yapılacak tüp bebeğe başladık
efgoksen Ozlemerikci543450 Allahım hayırlı sonuclar almayı kolaylıkla nasip etsin kucagınız bos kalmasın🙏🏻