canimyavrum_ aslında benim detaylı ultrason sıram vardı, ancak buradaki olumsuz yorumlardan etkilendim çok, fazla araştırmak da iyi değil. Tevekkül edip gitmek en iyisi. Tabiki özelde daha çok bilgi veriliyor. İç rahatlatıcı şeklinde konuşuluyor. Devlette de muayenelerden memnunum ama doğum nasıl olur bilemiyorum , kararsızım çok nerde olsa acaba diye .