33 haftalık kontrolüm vardı bugün doktora gittim bebek çok aşağıda olduğu erken doğum riskimin olduğunu belirtti doktorum çok dikkat et hiç bi ağır kaldırma sadece ilacı iç ve yat dedi 1 hafta sonra gel değişen bişey yoksa ciğer geliştirici iğne yapıcam dedi sizler bu ilacı kullandınız mı neler oldu napıyo ilaç veya erken doğumu mu engelliyor bilgi alabilirmiyim