5+6 da dün bir ped dolduracak kanamam oldu ve hastaneye gittim hemen Progestan vurdular bebişe baktık yerinde ve hafif bir şekilde kalbi atıyordu. Doktor Progestan yazıp eve gönderdi fakat aradan 10 dk geçmeden yine kanamam oldu ve bu sefer yatış yaptık kanamam geceden beri damla şeklinde kahveye döndü. Bebişin kalbîde düne göre daha iyiydi.Şu an evdeyim dinleniceksin dedi. 3. Gebeliğim ama ilk defa böyle birşey oldu korkuyorum.😧