Eylulasyamom Bsracraak degerınız 0 lanana kadar pozitif sonuç alırsınız ben adet oldum sanarken ovulasyon testı kırmızı çıkınca gıttım 96 çıktı beta sonra 60 ındı sonrasında baktırmadım sıfırlandı değer
Bsracraak Adet olmama ilhtimali oluyor mu ? Dış gebelik olursa yükselirmiş değer kimyasal gebelikse düşermiş ama her halükarda bir kadın doğuma kontrole gideceğim