Ozgee65
8 haftalık tam. Benim 3 ü gebeliğim süpriz oldu bize ama yinede tabiki birşey olsun istemem . O kadar kanamaya rağmen sıkı sıkı tutunması beni çok duygulandırıyor 🥺
İki gebeliğimdede hiç skıntı yaşamadım .ilk defa başıma geliyor ve çok endişeleniyorum
Kanama alanım vardı o yok olmuş . Bebek iyi haftasınla uyumlu . Ama bu kanamaya anlam veremiyorum .
Sağlıkla gelsinler inşallah