Sevim80
Teşekkür ederim desteğin için:)
Canım evet özeldede alabiliyormuşum raporu ama bu ay bebişimi gördük ultrasonda, doktorum bir doktora yönlendirdi bölge hastanesinde ama hasta girişi yaparak muayne ücreti vermek gerekiyormuş. Boşuna muayne ücreti vermek istemedim bir rapor için. O yüzden devletten almak istedim raporumu.
Raporu almak için işyerimden bir evrak götürmeme gerek varmı? yoksa direkt bir devlet hastanesinin kadın doğum uzmanına randevu alıp giderek hemen alabilir miyim bu raporu? senin hazırladığın bir evrak oldu mu rapor için.