burcuyilmazzz38 Hanımlar selam. Şekerim rutin kan testlerinde yüksek çıktıgı için erken şeker yüklemesi yapıldı sonucları yarın göstericem ama anlayan varmı İlk açlık 90 Yükleme sonrası ilk sonuc 205 Yükleme sonrası ikinci sonuc 162
Drfatma burcuyilmazzz38 1. Saat 180 2. Saat 155 in altında olması gerekir sizin ikisi de yüksek çıkmış tek değer bozukluğunda bile hamileliğie bağlı şeker tanısı konur
Fulya90- burcuyilmazzz38 açlığın normal canım ama tokluklarin yüksek bende 3 haftadır kan şekerimi ölcuyorum bakalım yarın gideceğim ne diyecek benin aclik yüksek 110 115 cikiyor
Glnrskr burcuyilmazzz38 Şu an gebelik şekerim var. 75lik yaptırmıştım ben de. Sınırda 179 çıkmıştı tokluk. Açlığınız iyi tokluk için diyet ve insülin verecektir büyük ihtimalle. Ben 29. Haftadan beri insülin kullanıyorum. Normal de gebe birinin açlık maksimum 100 tokluk 130 geçememeli demişti doktorumuz. Şu an açlıkta sıkıntı yok ama insülinle tokluk zorla 130 lara düşürdük. Her yemek sonrası sofrayı bile toplamadan evde 15 dakika yürüyüş verdi. Her yemekte salata olmalı(limonsuz) ve her yemekte ayran veya yoğurt tüketin. Havuç patates kavun karpuz üzüm muz yenmemesi gerekiyor. Ben de evde her gün 6 kere ölçüm yapıyorum hala.
fairytale_ Fulya90- bence toklugunuz normal doktor mu yuksek dedi acaba. Bende evde olcum yapiyorum bu tokluk 110 100 115 120 cikiyor ve doktorum normal dedi
fairytale_ Fulya90- hmm siz 1 saat 2 saat olarak olcuyorsunuz ben evde kahvaltidan 1 bucuk saat sonra olcuyorum doktorum oyle soylemisti diye
Fulya90- fairytale_ bana bu şekilde söyledi günde 9 defa ölcuyorum parmaklarım delik deşik oldu artık
fairytale_ Fulya90- yaa çok fazla ölçüyormussunuz Rabbim kolaylik versin 🥹ben sadece uc gunde bir olcum yapiyorum