ilaydap Iraz omega 3, folic acid ve diaformin, üçünü birlikte kullanıyorum, gebe değilim, gebelik planlıyorum.
shnzsemih88 ben kullanıyorum. omega ve folik asiti birlikte içeren vitaminler var. bana doktorum böyle bi şey yazdı. o yüzden onu kullanıyrm . farklı vitaminlerde var içinde baya memnunum. hepsi önemli bence