denizleo09 ben de çok korkuyordum, kan aldırırken bile ayılıp bayılan biriyim. Ama spinal olması bebeğin anesteziden etkilenmemesi için öncelikli tercih dediğiniz gibi, öyle olmasa seçeneğim olsa da spinal isterdim, doğar doğmaz bebeğinizi görmek, o anlara şahit olmak çok güzel ve çok özel. Doğuma eşim de yanımda girdi, elimi tutup sürekli benimle konuştu, hiç kirktugum gibi olmadı, bebek dogduktan sonra eşim ve bebeği ameliyathaneden çıkardılar sonrasında korkmamak için beni uyutmalarini istedim, hemen uyuttular, hiç bir şey hatırlamıyorum, uyandığımda her şey bitmiş asansör ile odama çıkarılıyordum. Onu önceden konuşup siz de talep edebilirsiniz