cansu_dgn Yumurtlamamın üstünden günler geçiyor ama hala gebelik testinde pozitif göremiyorum umudum tükenmeye başladı. Sizce şansım var mı daha? Göğüs hassasiyetim hergün artıyor çok acıyor göğüslerim. Adette olmadım henüz. Ama hala gebelik negatif
Sevgiiss cansu_dgn canım sanırım 9 10 gün olmuş çatlamadan bu yana. Ben oğlumu çatlamanın 9. Günü kanda 31 ile öğrenmiştim . Evde testimde silik çıkmıştı ama kuruma mı diye düşünmedim pembeydi rengi kaset testti. Çatlamandan eminim bence 2 gün sonra kan ver varsa vardır yoksa yoktur
Iraz cansu_dgn canım daha çok yeni şuan çıkmaz 13 Ekim gibi varsa belli.olur merak etme değerlendirdikten 1 Ekim’de yumurtlama olmuş
canimyavrum_ cansu_dgn merhaba yumurtlama doneminde yakınlasma oldu ondan 12 gun sonra sabah ilk idrar ile yaptim cok silik çıkmisti aksam kan vermistim beta 34 lerde cıktı dıs gebelik vs olabilir dendi zaman gectikce deger yukseldi simdi 15 haftalik olduk dualarım sizinle rabbim gonlunuze gore versin insaallahhh 🙏
cansu_dgn Sevgiiss çatlamadan 8. Gün bugün hala testlerim negatif canım çok üzülüyorum hevesle test yapıyorum hiçbir şey yok 😔😔 yarın tekrar test yaparım artık
Sny_hkn10 cansu_dgn 10 günden önce kanda 14gunden önce de testte çıkmıyor kanamaniz olana kadar umuda devam
igvescarim cansu_dgn 8 gün çok erken değil mi ya 8 ve 9 hatta 10 hepsi negatifti 12.gün hafif ama çok hafif çizgiyle öğrenmiştim hatta o kadar hafifti ki gösterdiklerim yok demişti kan verdim 38 çıkmıştı geçen ay ama nasip değilmiş kimyasal oldu
Elif-ada- cansu_dgn Canım daha çok erken soylemisi kolay biliyorum ama biraz sabret inşallah sonu güzel olucak Rabbim inşallah bu umutsuzluğunu mutlulaga cavirsin🤲
cansu_dgn igvescarim inşallah bende artım pozitif görürürm hergün test yapıyorum çok mutsuz oluyorum negatif görünce