Pembiskizim Bebeğin konumuyla cinsiyetin alakası var mı kzılar yani sağda olursa kız solda olursa erkek diyorlar doğru mu tecrübe yaşayan var mı yani doktor hep sol taraftan bakarsa erkek sağ taraftan bakarsa kız mı oluyor
yysmnn Pembiskizim benim hep sağ tarafta hareket ediyor cinsiyeti erkek, kim neye inanmak istiyosa ortaya saçma sapan bilgiler atıyo
Nsvl Bir geçerliliği yok kesedeki konumuna göre bana herkes erkek dedi ama kızım olacak tekmeleri önce hep soldaydı şimdi sağda bazen sola geçiyor öyle takılıyor kendisi 34+2 deyiz
Pembiskizim kedilibebeli galiba bu da hurafe bende işte heyecandan meraktan nerden ne pay çıkartsam diye bekliyorum 😂
fdn25 Pembiskizim ilk bebeğim kalp atışını öğrendiğimde 6. Haftada ultrasonda soldaydı erkekti ikincisi 6 haftalık ultrason resminde sağdaydı o da erkek bence pek alakası yok cinsiyetle ☺️
Pembiskizim kedilibebeli daha o kadar çok var ki daha 6 haftalığız bende ki bu heyecan nasıl olacak bilmiyorum 💞😂😂