Gzma Hangi markaların nelerini kullanıyorsunuz kızlar memnun kaldıklarınız yazar mısınız şampuan bebek yağı ve pişik kremi
lidyaa30 Gzma ben soyle bi liste yapmistim arastirarak tabi gun gun ekliyorum ama farkli seyler arastirdikca size de fikir olur 🤗
Gg5348 Gzma bez olarak prima kullanıyorum ıslak mendil sleepy aldım şampuan sebamed almıştım ama kızım çok beyaz yüzünde kızarıklık oldu doktor mustelaya geçirdi pişik kremi de yine mustela
hanlnim Bez sleepy yeşil olan paketi, molfix izotonik sulu yenidoğan ıslak mendil, bepanthol pişik öneliyici krem, eczane ürünü pişik kremi, mustela şampuan ve sabun, wee baby losyon kullanıyorum bende bebeğime 👼🏻🥹
minebayraamm Ben hepsi için ecowell kullanıyorum şampuanı çok güzel köpürüyo kolay temizleniyor, bebek yağı güzel nemlendiriyor yağlı his bırakmıyo, pişik önleyici kremini de kullanıyorum gerçekten çok etki ediyor tavsiye ederim
minebayraamm Üçünde de hatta artıyorum losyon olarak da ecowelli kullanıyorum. İlk başlarda çok araştırmıştım en iyisini bulmak için buldum da gerçekten ecowell müthiş performans gösteriyo. Hepsi sertifikalı organik olduğu için etkili ve temiz ürünler