Tugceaker Fenerli6767 19+3 sürekli burnum tıkanıp duruyo ve kasıklarımda ağrı ve alçıma oluyo çünkü benm bebeğim aşağsa ve baş aşağı Büro yüzden hala daha canımın tatlı isteği gitmedi mesela
Hurim Fenerli6767 benim de kaşık ağrım ve kramplarım çok oluyor. Hatta kasıklarımden yürüyemediğim bile oluyor. Hareketlerini de baya hissediyorum.
Fenerli6767 Pelinezmiram benim akşam saatlerinde karnımın içleri ole bi acıyor ki doktor randevum gelince doktara sorcam bide şişkinlik çok oluyo
Melisaatik Bende 19+6 günüm. Hareket hissediyor musunuz herkes hissetmen gerek diyorlar ikiz gebeyim tekme hissediyorum bir iki defa o kadar başka yok
Pelinezmiram Tugceaker Aynı şeyleri yaşıyoruz yarın doktorumla konusucam magnezyum başlasak mi diye ağrıları hafifletiyor en axindan
Tugceaker Pelinezmiram yarın benimde kontrolüm var bende bi sorcam bakalım bu ara miğdemde yanıyo baharatlı bişiler yiyemiyorum normalde yiyordum
humanbeings Bu haftam kabızlıkla ve karın ağrısıyla geçti. Çok zor bir haftaydı 🥲 ben de henüz hareketleri hiç hissetmedim. Uykuda dönerken karnımın içi çok ağrıyor